maanantai 6. toukokuuta 2013

Älköös vielä vaivutko epätoivoon!



En ole luopunut leipomisesta!
Vähän aikaa en ole tänne lisäillyt mitään, mut katos ku mää olen leiponu juttuja (mokkapaloi 2 kpl, kääretorttuu ja keksei) joista oon jo tänne postannu etten viitti toistaa itteäni.
Mut hei! Tällä viikolla olis suunnitteilla leipoo pari uutta jutskelii...


Tähän voisin vielä kertoa viimesimmä mokkapalatarinani:
Torstaina tulin vapun juhlinnan jälkee kotti. Heti ku pääsin ovesta sisään ilmotettii et mun pitää yhet mokkapalat pyöräyttää tänää. No problemos!


Leivoin oikkee namin pellillisen viikonlopun viarait varte (kaks ihmistä=pellillinen (Y) ). Noh, tulin tänää kotiin viikonlopu jälkee. Kävelin keittiöön ja mitä mä löysin! Pellillisen mokkapaloi mist oli vast yks rivi syöty! 


Qué?? Eikö mun leipomukset kelvannu? ;O Noh, ä kerto et Ramppe läx perjantain Naantalii. Vai oliks se lauantain... Mut kumminki, ei ollu ketää ahmimas sitä vex. Saanpaha itekki jottai :3

Ainii... Mun ja Rampen välei vois viel kuvailla pienellä kuvasarjalla (Why? Because I can that's why!):

imageimageimage

2 kommenttia: